Hey ik ben nieuw

Stel jezelf hier voor als je nieuw bent op het forum :)
Mieralunar
Beginner
Beginner
Berichten: 16
Lid geworden op: 15-03-2011 16:23

Hey ik ben nieuw

Bericht door Mieralunar » 15-03-2011 16:34

Hallo,

Mijn naam is Bojan, een ietwat verlegen jongen van achttien uit Gent (dat is in België) die wel van schrijven houdt.
De reden waarom ik me ingeschreven heb op dit forum - behalve dan omdat het er hier best gezellig uitziet - is omdat ik een roman geschreven heb die ik graag met andere mensen zou delen. Naar een uitgever stappen durf ik eigenlijk niet goed, dus posten op een forum leek me een goed plan.
Hoe ik hier gekomen ben? Eigenlijk per toeval, via het googlen. Als je goed om je heen kijkt terwijl je op straat rondloopt, stuit je soms op iets heel waardevols. :)

Ik schrijf van alles: verhalen, gedichten, essays en zelfs een heel klein beetje filosofie. Maar het verhaal dat ik met jullie wil delen is een eenvoudig fantasy verhaal waarin ik gepoogd heb niet overdreven veel de klemtoon op het magische te leggen. Gepoogd, zeg wel.

Hoe dan ook: ik hoop een leuke tijd te hebben hier! ^^
Neem de druppel niet kwalijk dat de emmer overloopt

MatthijsB
Gold Member
Gold Member
Berichten: 506
Lid geworden op: 26-09-2010 15:41

Bericht door MatthijsB » 15-03-2011 16:56

Welkom hier! :)
Ah leuk, fantasy, daar hou ik wel van. Gooi wat in de groep zou ik zeggen.
Daarbij: Gewoon naar een uitgever sturen als je er tevreden mee bent hoor ;) Ja, het is waar dat slechts zo'n 1 op de 1000 manuscripten wordt gepubliceerd, maar het ergste wat je kan overkomen is een 'nee' ;).
Dont waste your time, or time will waste you - Muse

Robin
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2438
Lid geworden op: 17-03-2010 22:46

Re: Hey ik ben nieuw

Bericht door Robin » 15-03-2011 17:04

Welkom, Bojan. ^^
Mieralunar schreef:Naar een uitgever stappen durf ik eigenlijk niet goed, dus posten op een forum leek me een goed plan.
Strak plan. We kunnen je helpen met van alles, van spelling en grammatica tot leesbaarheid en verhaallijnen. Een uitgever zal waarschijnlijk eerder geneigd zijn om je verhaal een kans te geven als dat soort dingetjes beter in orde zijn, plus kunnen we je hopelijk de benodigde zelfvertrouwen geven om het erop te wagen. :)
Mieralunar schreef:Als je goed om je heen kijkt terwijl je op straat rondloopt, stuit je soms op iets heel waardevols. :)
Dat is zeker waar. ;)
Mieralunar schreef:Maar het verhaal dat ik met jullie wil delen is een eenvoudig fantasy verhaal waarin ik gepoogd heb niet overdreven veel de klemtoon op het magische te leggen. Gepoogd, zeg wel.
Interessant. Ik ben bezig om iets vergelijkbaars te schrijven (Sigil, het staat al deels op het forum hierzo).
Mieralunar schreef:Hoe dan ook: ik hoop een leuke tijd te hebben hier! ^^
Zeker! :D
This silence was much worse than the one before, and this time no-one started clapping.

Jubelein
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2230
Lid geworden op: 16-05-2010 21:00

Bericht door Jubelein » 15-03-2011 18:04

Heey, welkom =D
Ik vind het prima dat jij in een fantasiewereld leeft, maar sluit mij er niet in op.

Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 15-03-2011 18:22

Heeeeey!
Welkom op writersblock, hopelijk krijg je er zelf geen.
Veel schrijf plezier!

Manonsel
Bronze Member
Bronze Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 02-03-2010 16:07

Re: Hey ik ben nieuw

Bericht door Manonsel » 15-03-2011 18:51

Mieralunar schreef:uit Gent (dat is in België)
Haha, dit vond ik stiekem best grappig.
Welkom! Mijn broer woont sinds een paar jaar ook in België, Brussel, wat aan de ene kant heel stom is omdat ik hem nu heel erg mis, maar ook wel leuk, want zo kom je ook af en toe ergens anders dan alleen in Nederland, haha.

Dus, ja, welkom!
STORY. Hello daddy! Hello mom! Im your ch ch ch ch ch ch cherry bomb!

Mieralunar
Beginner
Beginner
Berichten: 16
Lid geworden op: 15-03-2011 16:23

Bericht door Mieralunar » 15-03-2011 18:58

Dank je voor het hartelijke welkom allemaal! ^^
het ergste wat je kan overkomen is een 'nee' .
Da's waar. Maar toch kan zo'n klein woordje me zo'n grote schrik aanjagen :o
Welkom op writersblock, hopelijk krijg je er zelf geen.
Veel schrijf plezier!
Haha, zalig! :p Nu je er op wijst: best grappig, een schrijf-forum dat writersblock noemt.
Neem de druppel niet kwalijk dat de emmer overloopt

Robin
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2438
Lid geworden op: 17-03-2010 22:46

Bericht door Robin » 15-03-2011 19:02

Mieralunar schreef:Nu je er op wijst: best grappig, een schrijf-forum dat writersblock noemt.
Voor de humor hier moet je bij Lotte zijn. ;)

(Lotte = Melona, heeft dit forum gemaakt en beheert het)
This silence was much worse than the one before, and this time no-one started clapping.

Nienke
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2107
Lid geworden op: 12-04-2010 17:46

Bericht door Nienke » 15-03-2011 19:44

Welkom :D!! Gezellig dat je ons komt verbazen met je schrijfkunsten ^^, ik hoop dat je het hier net zo gezellig gaat krijgen als dat het er hier uitziet!

Hmm, ik ben benieuwd of je al wat gepost hebt *kijkt snel verder op het forum (A)*
Arrogant, like yeah! (h)

Melona
Admin
Admin
Berichten: 2311
Lid geworden op: 15-11-2009 22:38

Bericht door Melona » 16-03-2011 13:35

Robin schreef:Voor de humor hier moet je bij Lotte zijn. ;)
ik vind mezelf ook altijd uiterst grappig ja :roll:

maarrr welkom ;D we waren wel weer toe aan een nieuw lid :p
I became insane, with long intervals of horrible sanity.

Plaats reactie