Inspiratie

Praat hier met de andere gebruikers over nieuwe verhalen, ideeën en schrijfpartners. Je kan er ook je vragen kwijt bijvoorbeeld als je een boek wilt uitgeven.
Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 20-03-2010 12:19

Veel plezier in Polen dan :wink: Zelf nog nooit geweest.
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 20-03-2010 12:23

Daniël schreef:Veel plezier in Polen dan :wink: Zelf nog nooit geweest.
Dank je. Ik ben er zelf ook nog nooit geweest.
Moet over uurtje op school zijn (is een uitwisseling van school uit). En dan gaan we naar het vliegveld rijden (in Dortmunt). En dan gaan we met het vliegtuig. Ik heb nog nooit gevlogen maar heb nu hele erge vliegangst xD.

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 20-03-2010 12:29

Ooh, ik had tot twee jaar geleden ook nog nooit gevlogen, en ik heb echt super erge hoogtevrees :P Dus ik had er ook niet zoveel zin in :P Maar eigenlijk is het gewoon keivet. Had helemaal geen last van hoogtevrees of zo als je in de lucht zit. Het is een hele mooie ervaring als je boven de wolken zweeft of boven bergen, of 's nachts als je alle sterren kunt zien. Daar kreeg ik weer inspiratie van (blijven we toch nog ontopic :P)
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 20-03-2010 12:35

Daniël schreef:Ooh, ik had tot twee jaar geleden ook nog nooit gevlogen, en ik heb echt super erge hoogtevrees :P Dus ik had er ook niet zoveel zin in :P Maar eigenlijk is het gewoon keivet. Had helemaal geen last van hoogtevrees of zo als je in de lucht zit. Het is een hele mooie ervaring als je boven de wolken zweeft of boven bergen, of 's nachts als je alle sterren kunt zien. Daar kreeg ik weer inspiratie van (blijven we toch nog ontopic :P)
Jaa, daar krijg ik ook wel inspiratie van. Heb nu ook inspiratie dus ben kleine aantekeningen aan het maken die ik dadelijk verder kan uitwerken.

Manonsel
Bronze Member
Bronze Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 02-03-2010 16:07

Bericht door Manonsel » 20-03-2010 12:55

Ik krijg inspiratie door dromen, door alles wat ik tegenkom dagelijks, zoals de normaalste dingen: als er iets met een meisje uit mijn klas gebeurt, iets 'leuks' verwerk ik dat in een verhaal.
Ook krijg ik veel inspiratie als ik met mijn hondje door het bos loop, tijdens het uitlaten, door de natuur wandelen etc. komt er van alles naar me toe gewaaid. :')
STORY. Hello daddy! Hello mom! Im your ch ch ch ch ch ch cherry bomb!

Engel
Gold Member
Gold Member
Berichten: 539
Lid geworden op: 23-11-2009 18:25

Bericht door Engel » 21-03-2010 16:50

Melona schreef:dat laatste, dat heb ik ook
dat ik dingen onthoud die anderen niet onthouden, als ik dan vertel van "oh en dat, weet je dat nog? dat was echt vet!" dan hebben ze echt zoiets van "nee? :?" XD
Oh, herkenbaar! :D

Verder: toch wel frapant dat mensen mijn manier herkennen...

Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 23-03-2010 12:15

Melona schreef:dat laatste, dat heb ik ook
dat ik dingen onthoud die anderen niet onthouden, als ik dan vertel van "oh en dat, weet je dat nog? dat was echt vet!" dan hebben ze echt zoiets van "nee? :?" XD
ja, ik ook. ik onthoud ook eigenlijk heel veel onbelangrijke dingen..

TheFirstDayOfSpring
Member
Member
Berichten: 39
Lid geworden op: 22-03-2010 18:11

Bericht door TheFirstDayOfSpring » 09-04-2010 15:34

Films, muziek en mijn eigen herinneringen

ethereal
Bronze Member
Bronze Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 16-11-2009 10:58

Bericht door ethereal » 10-04-2010 10:44

Ik haal het nergens vandaan, inspiratie komt en gaat. Natuurlijk heb ik wel eens dat ik een zin uit een lied mooi vind en hier een heel verhaal bij verzin, maar dat is het enige eigenlijk. Nou ja, zo nu en dan speelt het dagelijks leven ook een rol.
Hij likte gehurkt een worst.

Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 11-04-2010 16:37

Daria schreef:
Daniël schreef:Ooh, ik had tot twee jaar geleden ook nog nooit gevlogen, en ik heb echt super erge hoogtevrees :P Dus ik had er ook niet zoveel zin in :P Maar eigenlijk is het gewoon keivet. Had helemaal geen last van hoogtevrees of zo als je in de lucht zit. Het is een hele mooie ervaring als je boven de wolken zweeft of boven bergen, of 's nachts als je alle sterren kunt zien. Daar kreeg ik weer inspiratie van (blijven we toch nog ontopic :P)
Jaa, daar krijg ik ook wel inspiratie van. Heb nu ook inspiratie dus ben kleine aantekeningen aan het maken die ik dadelijk verder kan uitwerken.
En ik had inspiratie in dat vliegtuig. heb ongeveer 3 pagina;s geschreven over wolken xD.

Plaats reactie