IK BEN BLIJ.

Praat hier met de andere gebruikers over nieuwe verhalen, ideeën en schrijfpartners. Je kan er ook je vragen kwijt bijvoorbeeld als je een boek wilt uitgeven.
ethereal
Bronze Member
Bronze Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 16-11-2009 10:58

IK BEN BLIJ.

Bericht door ethereal » 01-06-2010 23:15

Oké, een tijd geleden deed ik mee aan een plaatselijk schrijfwedstrijdje. Nu kreeg ik deze mail:
Beste naam achternaam,



De prijsuitreiking van de schrijfwedstrijd Venlonovel (georganiseerd door de Culturele Raad Tegelen en de bibliotheek Venlo) vindt plaats op donderdagavond 17 juni in de openbare bibliotheek van Venlo.

De avond begint om 19.00 uur. Dan wordt duidelijk welke jonge schrijver de € 250,- heeft gewonnen.



In totaal hebben er 21 jongeren deelgenomen aan de wedstrijd. De eerste selectie is gemaakt door een selectiecommissie van docenten en publicisten uit het Venlose, te weten: Jan Toma, Monique Janssen, Annemie Reijnders en Willem Kurstjens. Zij hebben een shortlist gemaakt met de voor hen drie beste verhalen. Deze zijn voorgelegd aan de landelijke jury van de Nieuwe Prozaprijs Venlo. Dit is de jaarlijkse prijs voor de beste beginnende verhalenschrijver uit literaire tijdschriften uit Nederland en Vlaanderen. In het verleden o.a. gewonnen door Arnon Grunberg, Karel Glastra van Loon en Erwin Mortier. De dames en heren van deze jury kiezen de uiteindelijke winnaar.



Deze feestelijke uitreiking wordt muzikaal omlijst door drie trompettisten van het Kunstencentrum Venlo.

Je bent van harte uitgenodigd om samen met familieleden, vrienden en bekenden naar de prijsuitreiking te komen. En wie weet, ben jij de gelukkige winnaar!



Laat even weten of je komt en met hoeveel personen.



Succes!
Dit houdt dus in dat ik in ieder geval geselecteerd ben. I'm ecstatic. Ik ben echt al blij met het geselecteerd zijn. Dat betekent immer dat ik enige schrijverskwaliteiten bezit en dat vind ik echt keitof. Het mag dan kleinschalig zijn, maar het is een begin. Toch? =D
Hij likte gehurkt een worst.

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 01-06-2010 23:25

Dus van de 21 zit jij bij de laatste drie? Of begrijp ik het nou verkeerd?
Kun je dat verhaal hier posten please ? :P

Oh en gefeliciteerd haha :P
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

ethereal
Bronze Member
Bronze Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 16-11-2009 10:58

Bericht door ethereal » 01-06-2010 23:26

Jaaaaaa. =D
Ik heb het hier al gepost, het eerste deel van De clown ;D Dankje!
Hij likte gehurkt een worst.

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 01-06-2010 23:32

Ik heb de lange versie van De clown gelezen. Daar was ik ook erg van onder de indruk kan ik me herinneren.
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

ethereal
Bronze Member
Bronze Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 16-11-2009 10:58

Bericht door ethereal » 01-06-2010 23:35

Ik vind het nu een rotstuk, maar whatever XD
Hij likte gehurkt een worst.

Melona
Admin
Admin
Berichten: 2311
Lid geworden op: 15-11-2009 22:38

Bericht door Melona » 01-06-2010 23:52

Waar staat dan dat je bij die drie zit? :? Kijk ik er nou overheen? xD

& ik moest heel even lachen om 'Beste naam achternaam'
I became insane, with long intervals of horrible sanity.

ethereal
Bronze Member
Bronze Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 16-11-2009 10:58

Bericht door ethereal » 01-06-2010 23:57

Haha ik heb er nog eens over nagedacht, en misschien stuurden ze dit wel naar alle 21 deelnemers, dus eh... doe maar alsof ik dit nooit postte.
Hij likte gehurkt een worst.

Melona
Admin
Admin
Berichten: 2311
Lid geworden op: 15-11-2009 22:38

Bericht door Melona » 02-06-2010 00:34

Ach, ik ben een keer 3 dagen blij geweest om een mailtje waar later bleek dat ik over de 'niet' heen had gelezen.
Weet niet eens meer waar het over ging :? Misschien ook iets wat ik *niet* had gewonnen of werk dat ik *niet* had gekregen :roll:

Is al een tijdje geleden :P
I became insane, with long intervals of horrible sanity.

Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 02-06-2010 07:48

Melona schreef:Waar staat dan dat je bij die drie zit? :? Kijk ik er nou overheen? xD

& ik moest heel even lachen om 'Beste naam achternaam'

Robin
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2438
Lid geworden op: 17-03-2010 22:46

Bericht door Robin » 02-06-2010 08:26

Melona schreef:Ach, ik ben een keer 3 dagen blij geweest om een mailtje waar later bleek dat ik over de 'niet' heen had gelezen.
Weet niet eens meer waar het over ging :? Misschien ook iets wat ik *niet* had gewonnen of werk dat ik *niet* had gekregen :roll:

Is al een tijdje geleden :P
M'n vader zegt altijd dat het woordje “niet” niet bestaat in communicatie. :P
This silence was much worse than the one before, and this time no-one started clapping.

Plaats reactie