[RPG] Chapter of Darkness

Dit is een spamsubforum, één topic per site graag.
Plaats reactie
ethereal
Bronze Member
Bronze Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 16-11-2009 10:58

[RPG] Chapter of Darkness

Bericht door ethereal » 16-11-2009 11:18

Nou, aangezien Lotte zei dat terugspammen helemaal geen probleem is(zij deed het ook bij mij <3), ga ik lekker ook spammen.

Ik heb een RPG-forum. Het kan zijn dat het er wat ingewikkeld uitziet voor sommige mensen, maar er is een vragensectie, dus stel vragen :3

Voor als je niet weet wat een RPG inhoudt, tenminste deze versie ervan, hier even een uitleg. Ik heb het hier over textbased Role Playing Games. Dus geen runescape ofzo. Je schrijft met meerdere mensen één verhaal, maar dit alleen vanuit het oogpunt van jouw personage. Verdere uitleg staat op het forum zelf, al ben ik vreselijk in uitleggen. XD

En dan nu, de verhaallijn!

Wat nou als je in je favoriete of juist minst favoriete boek verzeild zou raken, en dat op het meest vreselijke moment in het boek? Je favoriete personage sterft of behoort te sterven, en misschien kun jij zorgen dat dit niet gebeurt! Maar mag dat wel? Wat als dit de gang van het verhaal totaal verstoort en ervoor zorgt dat alles in een diepe put van ellende stort? Maar waarom ben je hier eigenlijk beland? De schrijver heeft alles onder controle, maar dit is niet de originele auteur. Een duivelse man, genaamd Natum Curre, zorgt ervoor dat er mensen van de gewone wereld in een fictionele wereld belanden, puur en alleen voor zijn eigen genot. Alleen hij kan ervoor zorgen dat je terug kan komen in je eigen wereld, alleen hij kan jou doden, alleen hij kan het einde bepalen. Wat kun jij doen om zorgen dat dit een 'eind goed, al goed' verhaal wordt?

Inmiddels heeft Natum Curre al een setting bedacht, en het ziet er allemaal nogal melancholisch uit in de nabije toekomst. Join, please. Join!

Waar wacht je nog op?

Hij likte gehurkt een worst.

Plaats reactie