FMC Hits

Dit is een spamsubforum, één topic per site graag.
Plaats reactie
Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

FMC Hits

Bericht door Daniël » 01-12-2011 16:49

Toch even reclame maken (geen concurrentie voor WB hoor ;)):

Als je in muziek geïnteresseerd bent, variërend van alternatief tot urban en van house tot popmuziek, ben je bij FMC Hits aan het juiste adres. FMC staat voor Future Music Charts en is sneller dan je radio! De site is enkele maanden terug geheel verbouwd en bevat nu een heleboel interactieve mogelijkheden voor gebruikers, zoals het bijhouden van een eigen profiel en het raten van nummers, en een uitgebreide artiesten- en singledatabase.

Op FMC Hits verschijnen dagelijks reviews van nieuwe nummers; albumrecensies; chartlijsten zoals de Top 40 en Tip parade; en leuke rubrieken zoals 'de Weekend Battle', waarbij twee nummers tegen elkaar strijden en het publiek kan stemmen welk nummer zij het beste vindt, 'De Top 40 Classic', waarbij een oude top 40-hit nog eens onder de loep wordt genomen, en 'Best of' waarbij het publiek kan stemmen op alle hits van een bepaalde artiest (resultaat is een top 10, waarin de populairste hits van die artiest zijn weergegeven).

Neem gerust een kijkje op de site ;) > www.fmchits.nl

(Ik ben overigens al enige tijd redacteur van FMC Hits en FMC Urban, vandaar deze reclame ;)).
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Melona
Admin
Admin
Berichten: 2311
Lid geworden op: 15-11-2009 22:38

Bericht door Melona » 01-12-2011 20:09

ziet er best leuk uit, maar 't is niet echt de muziek die ik luister.

maar ik kan natuurlijk van tijd tot tijd een kijkje nemen om te kijken of er leuke nieuwe bandjes zijn ;)
I became insane, with long intervals of horrible sanity.

Plaats reactie