Sigil: De Schutter

Post hier je langere verhalen, zie regels voor criteria (wat is lang?)
Plaats reactie
MatthijsB
Gold Member
Gold Member
Berichten: 506
Lid geworden op: 26-09-2010 15:41

Bericht door MatthijsB » 04-11-2010 08:41

Leuk einde, alhoewel ik moet toegeven dat ik het ook niet snap hoor :P met die trap en tweede verdieping

In minder dan twee tellen gebeurde dat allemaal > Dit vind ik een beetje een onduidelijk verwijzing.

Ik heb de vorige stukjes even doorgescant, maar ik snap het nog niet helemaal met die sigils. Je moet een vorm tekenen en die op de grond gooien onder een spreuk?
Dont waste your time, or time will waste you - Muse

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 04-11-2010 09:08

Als iemand iets denkt mag je geen aanhalingstekens gebruiken.

@Matthijs: dat sarcasme van Alberta wil toch gewoon zeggen: duh, ik ben een tovenaar of zo. :P

Verder geen op- of aanmerkingen op dit stukje eigenlijk.
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Nienke
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2107
Lid geworden op: 12-04-2010 17:46

Bericht door Nienke » 08-11-2010 15:56

Ehm over dat stukje 13 :P.. Ik weet niet precies wat je probleem was met het deel over meisjes, maar naar mijn mening is het prima. Het is niet echt onlogisch of zo.

(Ik weet niet wat je aan mijn mening hebt, maar ja :P)
Arrogant, like yeah! (h)

MatthijsB
Gold Member
Gold Member
Berichten: 506
Lid geworden op: 26-09-2010 15:41

Bericht door MatthijsB » 08-11-2010 16:11

Ik heb het even nogmaals gelezen:

dachten > dachtten
Merijn smeekte: Wil jij eerst gaan? Nee, dat wilde Sem niet. Wie als laatste gaat wordt het best onthouden, dus jij kunt maar beter eerst gaan. >
'Wil jij eerst gaan?' smeekte Marijn.
'Echt niet,' antwoorde Sem. 'Wie als laatste gaat wordt het best onthouden, dus jij kunt maar beter eerst gaan.'

Zo maak je het wat logischer en actiever.

Ik ben hier niet helemaal zeker van, maar volgens mij moet je gedachtes niet met aanhaalingstekens doen. Ik vind het iig prettiger om te lezen als het schuingedrukt o.i.d staat.

En ja die laatste zin. Ik vind het zelf niet storend ofzo, maar één ding weet ik wel: als je er zelf over twijfelt moet je het gewoon veranderen.
Dont waste your time, or time will waste you - Muse

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 08-11-2010 16:50

Dachtten? Ben je wel wakker :roll:?
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Nienke
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2107
Lid geworden op: 12-04-2010 17:46

Bericht door Nienke » 08-11-2010 18:06

Haha.. Ik denkte dat hij het iets anders bedoeld (A)
Arrogant, like yeah! (h)

Jubelein
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2230
Lid geworden op: 16-05-2010 21:00

Bericht door Jubelein » 08-11-2010 18:32

Aanhaalingstekens ^^

Maar ik weet ook niet waar je een meisje voor nodig hebt, voor mijn gevoel was het wel logisch :")
Ik vind het prima dat jij in een fantasiewereld leeft, maar sluit mij er niet in op.

MatthijsB
Gold Member
Gold Member
Berichten: 506
Lid geworden op: 26-09-2010 15:41

Bericht door MatthijsB » 08-11-2010 19:02

dachtten > okee ik denk dat het proefwerk daarvoor me iets te veel is geworden :shock:
Dont waste your time, or time will waste you - Muse

Robin
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2438
Lid geworden op: 17-03-2010 22:46

Bericht door Robin » 08-11-2010 19:42

Dank voor dit flitscommentaar, allemaal. :P
MatthijsB schreef:Merijn smeekte: Wil jij eerst gaan? Nee, dat wilde Sem niet. Wie als laatste gaat wordt het best onthouden, dus jij kunt maar beter eerst gaan. >
'Wil jij eerst gaan?' smeekte Marijn.
'Echt niet,' antwoorde Sem. 'Wie als laatste gaat wordt het best onthouden, dus jij kunt maar beter eerst gaan.'

Zo maak je het wat logischer en actiever.
Nee, dat werkt niet, want het zijn niet dingen die ze zeggen, maar dingen die ze denken. Ik hoop dat dat een beetje duidelijk in de tekst zelf stond, maar dit is gewoon zo'n onderlinge verstandhouding tussen twee oude vrienden die elkaar begrijpen zonder woorden te gebruiken.
MatthijsB schreef:En ja die laatste zin. Ik vind het zelf niet storend ofzo, maar één ding weet ik wel: als je er zelf over twijfelt moet je het gewoon veranderen.
Ja, ik ga 'm veranderen. Wel in iets dat hetzelfde idee heeft, maar dan iets waar ik me niet voor geneer elke keer dat ik het lees.
This silence was much worse than the one before, and this time no-one started clapping.

Wouter_Anco
Silver Member
Silver Member
Berichten: 343
Lid geworden op: 01-08-2010 22:14

Bericht door Wouter_Anco » 08-11-2010 21:41

Zoals ik beloofde in het slowchat gedeelte heb ik het hele verhaal (en het commentaar) gelezen. :p
Moet zeggen dat nog best te lezen is zonder het vorige deel gelezen te hebben. Veder heb ik eigenlijk niets meer toe te voegen aan de anderen. poste vooral om te laten zien dat ik geen leugenaar ben :p
If there is one thing I learend from F-zero it is fuck sensibility.

This is also how I learned not to base life lessons on videogames.

Plaats reactie