Contest: Songte- verhaal! - afgelopen

Hier staan de contests en inzendingen die al voorbij zijn.
Plaats reactie
Nienke
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2107
Lid geworden op: 12-04-2010 17:46

Bericht door Nienke » 27-06-2010 20:55

Ik vind het best, zolang het maar niet te lang is aangezien ik maandag 5 juli (geloof ik :P, in ieder geval niet aankomende maandag maar die week daarop) al op vakantie ga en 3 weken geen computer heb..
Arrogant, like yeah! (h)

Melona
Admin
Admin
Berichten: 2311
Lid geworden op: 15-11-2009 22:38

Bericht door Melona » 27-06-2010 21:05

Ik ga ook rond die tijd op vakantie *als ik geen werk heb*

Maar wel maar 4 dagen :') In augustus heb ik nog 2 weken intro dus dan heb ik 't alsnog wel leuk genoeg gehad denk ik :p
I became insane, with long intervals of horrible sanity.

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 27-06-2010 21:27

Nou voor volgende week maandag moet zeker wel lukken. Na vrijdag heb ik veel tijd.
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

ethereal
Bronze Member
Bronze Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 16-11-2009 10:58

Bericht door ethereal » 27-06-2010 21:36

Als jullie geen tijd hebben moeten jullie dat voortaan maar eerder zeggen. Stel maar een datum voor en ik zal erover nadenken.
Trouwens wel hartstikke knap dat jullie wel aan jullie gewone verhalen kunnen schrijven maar whatever.
Hij likte gehurkt een worst.

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 27-06-2010 21:41

Sorry hoor maar ik werk al een maand niet aan mijn eigen verhalen, noch Versus noch Het meisje van maandag. Daar heb ik op dit moment simpelweg geen tijd voor.

Bovendien heb jij de afgelopen dagen hier helemaal niet gereageerd, terwijl wij het al enkele dagen terug, donderdag om precies te zijn, hadden aangegeven.

Volgende week zondag lijkt mij haalbaar. Ik weet niet hoe Robin erover denkt?
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Nienke
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2107
Lid geworden op: 12-04-2010 17:46

Bericht door Nienke » 27-06-2010 21:53

Mij maakt het persoonlijk dus niet veel uit en het is een beetje stom om te winnen als ik de enige ben die iets heeft opgestuurd :P. Ik zit alleen met dan de eventuele volgende ronde (de kans is 2 op 3 dat ik door ben) en ik ben bang dat ik die hele ronde gewoon niet mee maak. Zou ik jammer vinden.
Arrogant, like yeah! (h)

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 27-06-2010 21:54

Eventueel zou de laatste ronde ook over jouw vakantie heen getild kunnen worden mits je door bent. En dat de opdracht dan wat groter is of iets dergelijks?

Ik ben echt jaloers op jullie dat jullie allemaal al vakantie hebben :cry: Zeker met dit mooie weer...
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Nienke
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2107
Lid geworden op: 12-04-2010 17:46

Bericht door Nienke » 27-06-2010 22:00

Daniël schreef: Ik ben echt jaloers op jullie dat jullie allemaal al vakantie hebben :cry: Zeker met dit mooie weer...
Aawh! Maar ik heb officieel nog geen vakantie, maar onofficieel wel :P. Best vervelend dat je nog op school zit!

Trouwens een grotere opdracht als finale ronde zou wel leuk zijn ^^, maar dat is niet aan ons.
Arrogant, like yeah! (h)

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 28-06-2010 00:49

Ik heb mijn inzending af. Robin, vind jij nog ergens een gaatje deze week?
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Robin
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2438
Lid geworden op: 17-03-2010 22:46

Bericht door Robin » 28-06-2010 01:21

Als mijn ouders mij niet weer weten op te schepen met onvoorstelbare vergezochte en onmogelijke klusjes (zoals het opruimen van mijn kamer, of boodschappen doen), kan ik het misschien morgen al af hebben. Of overmorgen.

Let wel dat, ten gevolge van een tijdreisincident, ik mijn inzending vijf minuten voor het voltooien ervan opgestuurd heb.

Nogmaals mijn excuses voor de gekheid. Ik had nu allang in de Remslaap moeten zitten.
Ook zit mijn hoofd belachelijk vol. Wist je dat Charles Babbage niet alleen de computer ontworpen heeft (soort van), maar ook een ongelofelijke afkeer van straatmuzikanten had? En dat het in het echt onmogelijk zou zijn voor een planeet, bestaande uit één grote stad, zoals Coruscant om te bestaan, alleen al omdat het onmogelijk is om de hitte die zo'n stadplaneet genereert kwijt te raken? En dat Shakespeare niet alleen een grote fan van de woordgrap was, maar ook van de seksuele toespelingen? En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
En ik weet niet of ik morgen, bij volle verstand, ook nog denk dat ik binnen een dag klaar kan zijn.
This silence was much worse than the one before, and this time no-one started clapping.

Plaats reactie