Halloowtjes ^^

Stel jezelf hier voor als je nieuw bent op het forum :)
Plaats reactie
Montmartre
Newb
Newb
Berichten: 4
Lid geworden op: 23-06-2013 17:06

Halloowtjes ^^

Bericht door Montmartre » 23-06-2013 17:22

Heyy,
Ik ben Eline, 16 jaar en ik heb geen idee wat ik hier neer moet zetten xD
Dat ik een passie heb voor schrijven is geloof ik wel duidelijk, wat zou ik hier anders doen^^ Verder houd ik veel van lezen (natuurlijk ^^), paarden, zomer, regen, mijn bed en vakantie. Over dat laatste gesproken, dat is een van de hoofdredenen van mijn registratie. Vakantie betekend zeeën van tijd, maar ook heel veel mijn vrienden (en boyfriend) missen aangezien veel mensen rond andere tijden op vakantie gaan dan dat ik ga :( Dus ik had besloten me na de proefwerkweek (nog 1 weekje :D en ja ik moet nu eigenlijk leren xD) weer op het schrijven zal gaan richten. Daar heb ik afgelopen jaar namelijk heel weinig tijd voor gehad (hectisch jaartje), maar ik merk dat ik het weer nodig heb om me op deze manier te uiten. Duss ik besloot iets te zoeken dat me een beetje support zou bieden met het schrijven en vooral het doorgaan met schrijven en natuurlijk ook met het verbeteren van mijn schrijfstijl. Na eventjes zoeken was ik aanbeland bij dit forum en het leek me wel wat. Vandaar dus.
Over de genres die ik schrijf... Tja het is iedere keer weer anders, ligt aan mijn bui geloof ik ^^
Ik dicht ook wel eens, maar goed ben ik er niet in. Maar zoals ze zeggen: oefening baart kunst dus ik zal mijn dichtkunst (en tevens ook mijn schrijfkunst) gaan proberen te verbeteren.
Mijn grootste droom is niet een boek uitgeven, noch zijn mijn schrijfsels voor ieders ogen bestemd. Ik laat eigenlijk nooit iemand er iets van lezen, maar dan wordt je ook niet beter dacht ik zo, dus daarom leek de anonimiteit van een forum me wel prettig.
Oké ik ga er een eind aan breien, want het wordt zo wel een hele lange post. Respect als je dit allemaal hebt gelezen en niet na de zoveelste regel vol eindeloos gezwets bent afgehaakt. Ik schrijf dit geloof ik vooral vanuit studie ontwijkend gedrag, dus ik zal maar gauw stoppen en me op mijn geschiedenis storten.
Adios Amigo's ^^
A dream is a glimpse of reality folded in untruths and unexpectedness
~
Your life is a novel and everyday is a new page to write on

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 23-06-2013 21:29

Hee, wat leuk, nog een Eline!

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de activiteit op dit forum momenteel vrij laag is. Maar als je hier een verhaal wilt plaatsen, dan is er altijd wel iemand die er op zal reageren ;)

Aparte nickname trouwens, zit daar nog een betekenis achter?
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Robin
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2438
Lid geworden op: 17-03-2010 22:46

Bericht door Robin » 23-06-2013 23:52

Jeej, welkom!

Ben heel benieuwd naar je schrijfsels!
This silence was much worse than the one before, and this time no-one started clapping.

Montmartre
Newb
Newb
Berichten: 4
Lid geworden op: 23-06-2013 17:06

Bericht door Montmartre » 24-06-2013 08:36

Hihi dankjullie ^^
Ik vind t niet erg dat de activiteit niet zo hoog ligt, kan ik me nog een weekje concentreren op school :)
Mijn username slaat op een stadsdeel in Parijs (in Montmartre staat oa de Sacre Coeur en de Moulin Rouge) dat twee hele verschillende kanten kent (cultuur vs. veel seks) ik ben hier met mijn eerste stedentrip heen geweest en het heeft grote indruk op mij gemaakt. Vandaar dus.
En ik zal vroeg of laat, maar in ieder geval binnen een week, wat posten dat ik geschreven heb, het ligt een beetje aan de proefwerkweek.
A dream is a glimpse of reality folded in untruths and unexpectedness
~
Your life is a novel and everyday is a new page to write on

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 24-06-2013 14:27

OK, succes met je proefwerken nog dan ;)
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Melona
Admin
Admin
Berichten: 2311
Lid geworden op: 15-11-2009 22:38

Bericht door Melona » 28-06-2013 12:25

Welkom!

Montmartre is inderdaad een apart deel van de stad. Ik heb er eens in een hotel geslapen :P
I became insane, with long intervals of horrible sanity.

Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 28-06-2013 22:43

Hoi. Ik ben de andere Eline!
Welkom.

Montmartre
Newb
Newb
Berichten: 4
Lid geworden op: 23-06-2013 17:06

Bericht door Montmartre » 01-07-2013 17:04

Omg alweer iemand die Eline heet O.O Ik kom overal naamgenootjes tegen xD
Mijn proefwerkweek is over ~(^.^)~ En het ging redelijk, mochten jullie geïnteresseerd zijn ^^
Ik heb nu redelijk veel tijd, dus ik zal opzoek gaan naar inspiratie en kijken of ik wat kan posten in de loop van deze week :)
A dream is a glimpse of reality folded in untruths and unexpectedness
~
Your life is a novel and everyday is a new page to write on

Daisy'
Member
Member
Berichten: 30
Lid geworden op: 08-05-2013 09:45

Bericht door Daisy' » 03-07-2013 20:51

Hoi, hoi! Ik ben zelf ook nog aardig nieuw hierzo en lang niet meer geweest zie ik... Welkom! Ik ben benieuwd naar je schrijfsels!
Carpe Diem ^.^

Plaats reactie