Bonjour!

Stel jezelf hier voor als je nieuw bent op het forum :)
Plaats reactie
Daisy'
Member
Member
Berichten: 30
Lid geworden op: 08-05-2013 09:45

Bonjour!

Bericht door Daisy' » 08-05-2013 15:14

Heeehoii,
Ik ben Daisy. Ik ben 14 jaar en nieuw op dit forum. Ik hou van schrijven! Ik weet niet precies hoe lang ik al schrijf, maar zo lang als ik me kan herinneren ben ik wel altijd bezig met verhalen bedenken. Vroeger ook altijd met mijn barbies enzo. Als ik dan moest gaan slapen, schreef ik het laatste wat ik gespeeld had op, en dan ging ik de volgende dag verder met waar ik gebleven was hahaa ;).
Ik heb al meerdere lange verhalen geschreven alleen ben nu voor het eerst serieus bezig met een verhaal 'afmaken'. Ik zou het op zich wel leuk vinden om commentaar te krijgen, want daar leer ik alleen maar van. En dan wel eerlijk commentaar. Want ik word er een beetje moe van dat iedereen altijd maar zegt dat het super goed is om je maar niet te kwetsen.
Verder schrijf ik af en toe gedichten, alleen dat is niet echt mijn sterke kant vind ik persoonlijk...
De reden dat ik schrijf is omdat ik het leuk vind, maar ook om dingen van me af te schrijven. Ik ben nu met twee soort van boeken bezig, eentje over een meisje, dat helemaal niet op mij lijkt, en een andere die heel dicht bij mij staat. Heel misschien zal ik die er een keer op zetten, maar voorlopig niet omdat ie gewoon te dicht bij ligt ;)

Nou, ik ga even verder rond neuzen op dit foeum.

Doeidoeii!
Carpe Diem ^.^

Robin
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2438
Lid geworden op: 17-03-2010 22:46

Bericht door Robin » 09-05-2013 10:09

Welkom!

Als je eerlijk commentaar wilt, zit je hier op de juiste plek. Het scheelt dat we hier allemaal dingen schrijven, dus weten we wat voor soort feedback nuttig is en wat niet.
This silence was much worse than the one before, and this time no-one started clapping.

Daisy'
Member
Member
Berichten: 30
Lid geworden op: 08-05-2013 09:45

Bericht door Daisy' » 09-05-2013 18:42

Robin schreef:Welkom!

Als je eerlijk commentaar wilt, zit je hier op de juiste plek. Het scheelt dat we hier allemaal dingen schrijven, dus weten we wat voor soort feedback nuttig is en wat niet.
Jeehh! Dat is mijn doel. Eigenlijk heb ik mijn stukken nog nooit echt aan mensen laten lezen... Alleen mn moeder. Maar ik wil zo graag weten of 'buitenstaanders' het goed vinden ^.^.
Eigenlijk vind ik ut best scary om m'n stukken online te zetten.
Als ik thuis ben zal ik eerst een klein stukje online zetten ^^. Ik ben nu nameljjk nog op vakantie door hemelvaart xd. Heb ik mooi de tijd om verder te schrijven ;).

Doeghx'
Carpe Diem ^.^

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 10-05-2013 19:05

Welkom op Writersblock ;)
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Zihuatanejo
Gold Member
Gold Member
Berichten: 972
Lid geworden op: 22-09-2010 13:59

Bericht door Zihuatanejo » 11-05-2013 17:20

Hoi!

Welkom op Writersblock!
"At the touch of love, every man becomes a poet."

Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 12-05-2013 14:07

Welkom!

Melona
Admin
Admin
Berichten: 2311
Lid geworden op: 15-11-2009 22:38

Bericht door Melona » 15-05-2013 11:06

welkom

voor commentaar zit je hier inderdaad goed :P
I became insane, with long intervals of horrible sanity.

Plaats reactie