Weer een nieuw lid!

Stel jezelf hier voor als je nieuw bent op het forum :)
Sylens
Newb
Newb
Berichten: 3
Lid geworden op: 21-01-2013 14:02

Bericht door Sylens » 29-01-2013 09:52

Oké ik dacht even dat het forum totaal dood was nadat niemand op mijn voorsteltopic gereageerd heeft, maar blijkbaar toch wel!

Hmm, jammer dat het zo dood aan het gaan is. Dacht dat er toch aardig wat animo zou zijn voor fora's als deze. Ik zie het dan ook als een missie om vanavond maar wat verhalen te gaan lezen en hier en daar wat commentaar geven!

@Daniël, dark fantasy is inderdaad fantasy met een vleugje duistere aspecten erin. Denk hierbij aan donkere bossen, geesten uit de onderwereld en arme boeren die behekst zijn. Ik zou eigenlijk niet weten in welke tijd dark fantasy allemaal geschreven kan worden. Zelf schrijf ik dark fantasy alleen in 'middeleeuwse' stijl, bij gebrek aan een beter woord daarvoor...

Bedankt voor de welkomsberichten! Sorry dat ik er zo laat pas op reageer, maar ik had in mijn achterhoofd dat ik bij het aanmaken van mijn account had bevestigd dat ik binnengekomen berichten ook via de mail zou ontvangen... dus vandaar :wink:

~ Sylens

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 31-01-2013 00:48

Daria schreef:Ahw, dat klinkt als een interessant programma. Vooral dat met dat doel stellen en dat je dan zo'n balkje ziet!
Melona schreef:zo'n balkje lijkt me inderdaad wel motiverend ja :P
Heb even een screenshot gemaakt van mijn Scrivener project, waarop ook het venster van de Project Target is te zien.

Gebruik het programma trouwens niet direct als tekstverwerker. Maar als ik een hoofdstuk af heb plak ik 'm er wel in.

Edit: Let niet op de decoratieve initiaal aan het begin van het hoofdstuk. Die pakt ie blijkbaar niet goed.
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Robin
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2438
Lid geworden op: 17-03-2010 22:46

Bericht door Robin » 31-01-2013 18:10

Gentium, nice.

... niet echt de relevantste opmerking hier.
This silence was much worse than the one before, and this time no-one started clapping.

Plaats reactie