Weer een nieuw lid!

Stel jezelf hier voor als je nieuw bent op het forum :)
Sylens
Newb
Newb
Berichten: 3
Lid geworden op: 21-01-2013 14:02

Weer een nieuw lid!

Bericht door Sylens » 21-01-2013 14:10

Beste allemaal,

Ik ben Maarten. ik ben 15 jaar en ben al sinds mijn 11e geinteresseerd in schrijven. Aangezien ik het idee heb dat je veel kunt leren door ander man's werk te aanschouwen, heb ik me maar eens aangemeld op dit forum... en natuurlijk ook gewoon voor de gezelligheid :wink:

Ik schrijf niet zo vaak (éénmaal per week een uurtje ongeveer), maar als ik eenmaal bezig ben en mijn ritme heb gevonden, krijg ik toch nog aardig wat pagina's op papier. Of dat ook goed schrijfmateriaal is, wordt een ander verhaal. Maargoed, al doende leert men!

Ik schrijf vooral veel korte fantasy verhaaltjes. Meestal worden dit een kleine twintig bladzijden per kort verhaal. Vooral Dark Fantasy spreekt me erg aan en dat subgerne verwerk in dan ook regelmatig in mijn schrijfwerk.

Heb je vragen, opmerkingen of tips hoor ik het graag! Ik sta altijd open voor tips en/of nieuwe dingen!

Ohja, en waarom zo'n aparte gebruikersnaam? Gewoon, omdat het kan :wink:

~ Sylens

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 22-01-2013 11:15

Sylens schreef: Ohja, en waarom zo'n aparte gebruikersnaam? Gewoon, omdat het kan :wink:
Kijk, that's the spirit.

Is dark fantasy een soort fantasy met een vleugje horror, of heb ik dat helemaal verkeerd begrepen :p?

Inmiddels zijn hier inderdaad al een hele hoop verhalen gepost, inclusief bijbehorend commentaar, dus daar heb je wel wat aan, denk ik zo ;)

Anyway, welkom op het forum. Het is een beetje saoi hier de laatste paar maanden (zeg maar gerust: deaud), maar misschien als iedereen nu terugkomt en de verhalen van Maarten gaat lezen, dat we er nog wat van kunnen maken :roll:.
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Jubelein
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2230
Lid geworden op: 16-05-2010 21:00

Bericht door Jubelein » 22-01-2013 18:27

Heey, welkom :)
Het is hier inderdaad een beetje doods de laatste tijd. Maar hopelijk breng jij daar een beetje verandering :)
Ik vind het prima dat jij in een fantasiewereld leeft, maar sluit mij er niet in op.

Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 24-01-2013 18:46

Jeeej een nieuw lid!
Welkom.

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 24-01-2013 21:43

Blijkbaar zijn we toch nog niet weggestopt in een van de stoffige hoekjes van het internet :P Maar waar zijn Lotte en Robin?
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Melona
Admin
Admin
Berichten: 2311
Lid geworden op: 15-11-2009 22:38

Bericht door Melona » 25-01-2013 12:37

Ik heb tentamenweek :P zometeen m'n laatste en ik ben hopeloos aan het SOGgen.

Normaal gezien kijk ik toch wel redelijk vaak nog, maar met kijken wordt een forum natuurlijk niet levend-er.. ik denk dat meerdere van ons dat doen, of niet?

Maar in ieder geval: welkom! Ga vooral snel wat van jezelf posten of iets van anderen lezen & erop reageren, dan gebeurt er misschien wel weer wat meer hier!

valt me wel op dat de meest recente nieuwe leden eigenlijk helemaal niks hebben gepost..
I became insane, with long intervals of horrible sanity.

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 25-01-2013 15:14

Klopt, even voorstellen en dan zijn de meeste al weer weg. Maar ja, ik zou ook niet lang blijven hangen op een dood forum :roll:

Maar inderdaad, check eigenlijk wel bijna elke dag of er nog iets is gepost hier. Maar als iedereen dat doet en niets post... tja :p
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Melona
Admin
Admin
Berichten: 2311
Lid geworden op: 15-11-2009 22:38

Bericht door Melona » 25-01-2013 15:35

het ligt er bij mij ook wel heel erg aan dat ik zelf bijna niet schrijf.
& door internet-omstandigheden hier kan ik ook niet echt lezen (vooral lange stukken niet). ik lees soms een deel, maar als ik dan een paar weken later weer tijd heb moet ik het weer opnieuw lezen.. schiet niet echt op :p
I became insane, with long intervals of horrible sanity.

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 25-01-2013 18:22

Ben zelf momenteel vrij fanatiek bezig met het boek waar ik nu aan werk. Heb zelfs Scrivener gedownload, een of ander speciaal schrijfprogramma. Best handig als je grote documenten hebt waar je makkelijker doorheen wilt navigeren.

En er is zo'n functie dat je een bepaald target voor je zelf in kunt stellen (werkt motiverend!). Dus ik heb nu 300,000 woorden als target ingesteld om voor het einde van 2013 te halen en dan zie je ook zo'n balkje die aangeeft hoe ver je al bent, best vet :P
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 26-01-2013 23:36

Ahw, dat klinkt als een interessant programma. Vooral dat met dat doel stellen en dat je dan zo'n balkje ziet!

Plaats reactie