Goedenavond :)

Stel jezelf hier voor als je nieuw bent op het forum :)
Plaats reactie
Jeroenen9
Newb
Newb
Berichten: 4
Lid geworden op: 23-10-2012 18:00

Goedenavond :)

Bericht door Jeroenen9 » 23-10-2012 18:08

Hallo :),

Mijn naam is Jeroen en ben inmiddels 15. Heb ooit al eerder een boek geschreven toen ik ongeveer 10 was. Dit deed ik op de basisschool, omdat ik me daar nogal verveelde. Helaas, was het vanwege de leeftijd een beetje slecht geschreven en heb ik een niet zo'n slimme actie uitgehaald. Ik heb dat boek naar een uitgever gestuurd -.-'. Tot mijn uiterste verbazing belde diezelfde uitgever mij een maand later op. Hij vertelde mij dat het verhaal zeer goed was, maar omdat ik nog niet zo oud was niet zo goed geschreven was. Dit heeft mij gemotiveerd tot het doorgaan met schrijven. Helaas is mijn Nederlands nooit echt perfect geweest, maar ik doe maar eens gek. Als ik iets post, doe ik dat uiterst nerveus. Natuurlijk kritiek is altijd welkom, maar ik vind het al een hele stap om mijn stukken hier neer te zetten, dus wees niet al te ehm... streng laat maar zeggen.

Mijn ouders lezen de stukken ook, maar die zijn natuurlijk wat minder te vertrouwen ;).
Ik houd vooral van fictief schrijven.

Leuk om jullie te ontmoeten.

MvG Jeroen
Nieuw in het schrijven. Alsjeblieft niet té kritisch kijken :). Tips zijn natuurlijk wel altijd welkom.
15 jaar.

Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 23-10-2012 19:49

Hallo Jeroen!
Tof dat je ook zo jong al bezig was met schrijven. Ik ben het echter niet met je eens dat het een domme actie was. Je weet nu immers dat je wel een goed verhaal kan bedenken.

En dat nerveuze ken ik.

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 23-10-2012 20:12

Welkom Jeroen :]

Lijkt me een hele verstandige zet geweest van die uitgever om je juist aan te moedigen in het schrijven, in plaats van het af te kraken want dat had de lol al snel kunnen drukken.
Best bijzonder dat hij je zelfs heeft opgebeld. Weet je nog welke het was?

En wees gerust: wij zijn kritisch, maar kraken nooit af ;) Ben benieuwd naar je schrijfsels!
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Jeroenen9
Newb
Newb
Berichten: 4
Lid geworden op: 23-10-2012 18:00

Bericht door Jeroenen9 » 23-10-2012 20:19

Poeh, dat is wel erg lang geleden. Ik denk niet dat ik het terug kan vinden. Ik heb al eventjes gekeken en ik kon het niet zo gauw vinden. Bedankt voor de reacties :).
Nieuw in het schrijven. Alsjeblieft niet té kritisch kijken :). Tips zijn natuurlijk wel altijd welkom.
15 jaar.

Melona
Admin
Admin
Berichten: 2311
Lid geworden op: 15-11-2009 22:38

Bericht door Melona » 26-10-2012 02:00

Welkom! Ik ben inderdaad ook wel benieuwd nu :) Sowieso wel stoer dat je het zelfvertrouwen had om het naar een uitgever te sturen, zo ver ben ik nooit gekomen :P
I became insane, with long intervals of horrible sanity.

Plaats reactie