Falconhorus, nieuw op het forum

Stel jezelf hier voor als je nieuw bent op het forum :)
Falconhorus
Member
Member
Berichten: 40
Lid geworden op: 05-02-2012 17:29

Falconhorus, nieuw op het forum

Bericht door Falconhorus » 05-02-2012 17:38

Goeiedag allemaal,
Ik ben Thom aka Falconhorus.
Ik ben 15 jaar oud en vind uiteraard schrijven erg leuk. Ik ben ook erg geïntresseerd in geschiedenis en buitenlandse culturen.
De genres die ik meestal schrijf zijn fantasy of historisch (of een combinatie hiervan).

Ik heb zelf ook al redelijk wat ervaring met fora. Ik ben zelfs mede-beheerder van een RPG(role playing game)-forum.

Ik hoop op een goede tijd hier!
How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg(Abraham Lincoln)

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 05-02-2012 18:18

He wat leuk, een nieuw lid én fantasy-schrijver!

Welkom op WB ;) Momenteel is iedereen erg druk dus het is een beetje stiller op het forum dan normaal, maar ik heb nog wel tijd om te reageren op verhalen die gepost worden dus kom maar op ;)

Mag ik vragen hoe je ons hebt gevonden?
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Falconhorus
Member
Member
Berichten: 40
Lid geworden op: 05-02-2012 17:29

Bericht door Falconhorus » 05-02-2012 18:25

Ik kwam eigenlijk via google, ik was opzoek onder diverse fora, en toen stond er op een ander forum een link naar writersblock. Die kans heb ik gepakt omdat ik het aantal leden voldoende vond en de activiteit en professionaliteit ook prima vond.(Daar kijk ik bij schrijversfora wel atijd naar, heb namelijk geen zin om met maar 2 anderen dingen te bespreken, ik wil het graag breder bespreken als je begrijpt wat ik bedoel :wink: )
How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg(Abraham Lincoln)

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 05-02-2012 18:27

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt ;)

Er heerst hier alleen een vervelende trend, want de laatste 10 nieuwe leden die we gehad hebben of zo zijn allemaal al weer vertrokken terwijl de vaste kern het forum nog dagelijks bezoekt. Weet ook niet waar het aan ligt, hopelijk ga jij de trend doorbreken :P
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Falconhorus
Member
Member
Berichten: 40
Lid geworden op: 05-02-2012 17:29

Bericht door Falconhorus » 05-02-2012 18:28

als een forum mij bevalt, blijf ik lang tot zeer lang plakken, dus maak je daar maar geen zorgen om ;)
en heb wel eens dat ik druk ben voor school, maar ik ben gewend(omdat ik ook op andere fora zit) dat ik dat van tevoren altijd wel meld.
How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg(Abraham Lincoln)

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 05-02-2012 18:29

Hou je trouwens ook van Japanse RPG's (lees: Final Fantasy :P?). Daar ben ik namelijk nog al fan van ^^
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Falconhorus
Member
Member
Berichten: 40
Lid geworden op: 05-02-2012 17:29

Bericht door Falconhorus » 05-02-2012 18:31

hmmm ik hou het meer bij wat algemenere RPG's. Historisch gebassseerde RPG's vind ik bijvoorbeerld erg mooi. Ik weet niet of het hier toegestaan is, maar ik wil je best een link naar mijn RPG-forum geven?
How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg(Abraham Lincoln)

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 05-02-2012 18:32

Daar hebben we zelfs een apart subforum voor, genaamd Spam waar je dat soort dingen kunt droppen ;) Wel gelimiteerd natuurlijk :]
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Falconhorus
Member
Member
Berichten: 40
Lid geworden op: 05-02-2012 17:29

Bericht door Falconhorus » 05-02-2012 18:35

Ok prima.
Dit is de site waar ik mede-beheerder van ben:
http://dust.actieforum.com/
De RPG heet 'Dust' en speelt zich af in een wereld waarin onze eigen wereld is vergaan en er een nieuwe terug is gekomen. De RPG is nogal gecompliceerd als je er voor het eerst naar kijkt, maar daarvoor zijn de informatie-topics ;)
How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg(Abraham Lincoln)

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 05-02-2012 18:40

Die trillende 'GEFELICITEERD! U bent de iPhone 4S WINNAAR van vandaag!'-reclame onder de Register-knop verpest de look wel een beetje, maar voor de rest ziet het er erg nice uit op het eerste gezicht ;)

Zal er binnenkort eens een kijkje nemen.
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Plaats reactie