Beginnen

Praat hier met de andere gebruikers over nieuwe verhalen, ideeën en schrijfpartners. Je kan er ook je vragen kwijt bijvoorbeeld als je een boek wilt uitgeven.
Plaats reactie
Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Beginnen

Bericht door Daniël » 04-11-2011 12:24

Het is mij eindelijk gelukt om aan m'n nieuwe boek te beginnen. Ik heb al maanden verschillende scenario's, verhaallijnen en achtergrondsinformatie in m'n hoofd, maar het lukte me gewoon niet om me ertoe te brengen aan het verhaal zelf te beginnen. Misschien in de angst om het niet meteen goed te doen of zo.

Even een klein polletje (om ook wat activiteit te veroorzaken): hebben jullie hier ook wel eens last van?
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Robin
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2438
Lid geworden op: 17-03-2010 22:46

Bericht door Robin » 04-11-2011 14:19

Ja, voor ik met Sigil begon.
This silence was much worse than the one before, and this time no-one started clapping.

Melona
Admin
Admin
Berichten: 2311
Lid geworden op: 15-11-2009 22:38

Bericht door Melona » 04-11-2011 14:51

ja!

vooral als ik dan zo'n heel plot heb uitgewerkt, en dat ik dan bang ben dat ik de dingen die ertussen zitten zo verpest dat ik niet meer verder kom :p
heb ook wel ooit dat ik wel een begin heb, maar daarna ophoud omdat ik bang ben dat ik het volgende stukje ga verpesten

maar dat is gewoon ook wel eens gebeurd..
I became insane, with long intervals of horrible sanity.

Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 04-11-2011 14:55

Jaa. Ik heb nu ook echt alles al 30x herschreven. En telkens als ik verder wil schrijven, ga ik eerst wat ik al heb, herlezen.. Om vervolgens dat weer allemaal aan te passen xD.

Falconhorus
Member
Member
Berichten: 40
Lid geworden op: 05-02-2012 17:29

Bericht door Falconhorus » 05-02-2012 17:41

zeker wel. Ik ben op moment ook net bezig om met een nieuw verhaal te beginnen, maar doe nu eerst nog 'research' aangezien ik een historisch verhaal wil schrijven over iemand die uit Engeland naar Amerika gaat als kolonist. Maar toch heb ik veel zin om het verhaal te schrijven, maar op de momenten dat ik het juist wíl doen 'durf' ik het niet aan.
How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg(Abraham Lincoln)

Plaats reactie