Hoe begon jij met schrijven?

Praat hier met de andere gebruikers over nieuwe verhalen, ideeën en schrijfpartners. Je kan er ook je vragen kwijt bijvoorbeeld als je een boek wilt uitgeven.
Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 21-06-2011 21:53

Eefje258 schreef:Tokio Hotel? Ik lees dat hier en ik dacht 'haha, ik ben dan toch ni alleen'. Ik was vroeger ook fan :$
Nu niet meer, maar kan er nog steeds niet tegen als th-haters er iets over zeggen. :P
Hmm. Iets zegt me dat dit op mij gericht is. Ik ben nog steeds fan 8D.

Eefje258
Newb
Newb
Berichten: 9
Lid geworden op: 20-06-2011 16:53

Bericht door Eefje258 » 21-06-2011 22:27

Daniël schreef:Loin Wolfslove? Wat is dat?
Mijn hoofdpersonage ;) hij heet zo.. rare naam, kweet het :)
'Fail. Try again. Fail better.'

Robin
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2438
Lid geworden op: 17-03-2010 22:46

Bericht door Robin » 21-06-2011 23:03

Eefje258 schreef:Mijn hoofdpersonage ;) hij heet zo.. rare naam, kweet het :)
Misschien is het een idee een topic te starten in Lang voor je verhaal? Dan kan je beginnen met wat ideeën te beschrijven, in plaats van het verhaal zelf, zodat we daar alvast op kunnen reageren en jij misschien wel de motivatie krijgt die je nodig hebt om het verhaal op te schrijven. :)
This silence was much worse than the one before, and this time no-one started clapping.

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 21-06-2011 23:27

Oh lol, ik dacht dat het weer een of andere gare hype was, sorry :P
Het ligt natuurlijk aan de context van je verhaal, maar ik denk niet dat ik het een rare naam vind hoor ;)
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 22-06-2011 07:44

Daniël schreef:Oh lol, ik dacht dat het weer een of andere gare hype was, sorry :P
Het ligt natuurlijk aan de context van je verhaal, maar ik denk niet dat ik het een rare naam vind hoor ;)

Falconhorus
Member
Member
Berichten: 40
Lid geworden op: 05-02-2012 17:29

Bericht door Falconhorus » 06-02-2012 18:41

Ik heb me altijd al geïntresseerd in geschiedenis en landen. Ik schrijf er dan ook graag over. Ik ben ook al aardig vroeg begonnen met schrijven alleen waren dat eerst vooral simpele verhaaltjes.
How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg(Abraham Lincoln)

Daisy'
Member
Member
Berichten: 30
Lid geworden op: 08-05-2013 09:45

Bericht door Daisy' » 18-05-2013 14:09

Wauw, laatste bericht in 2012. Ik zat eerst zeg maar like; 'Kan ik dan nog wel reageren?' maar daarna dacht ik ; CAREEE ik doe ut gewoon hahaa.

Ik schrijf. Uhm kweetnii hoelang. Vroeger schreef ik nooit echt heel veel. Niet zoals dat sommige vanaf dat ze konden schrijven verhalen schreven, dat deed ik niet. Ik las wel heeel erg veel. En wat ik ook deed was verhalen met mijn barbies bedenken, en dan de volgende dag weer verder gaan met waar ik gebleven was.
Wat ik wel altijd gedaan heb is dagboekverhalen schrijven. Gewoon, van die dingen die je op dat moment bezig houden.
Als ik dat nu terug (probeer) te lezen, dan lig ik vaak half dubbel. Als ik het überhaupt kán lezen, want mijn handschrift van vroeger was zeg maar ahum, niet echt leesbaar...
Wat ik nu wel bedenk is dat ik vroeger als we voor school verhaaltjes moesten schrijven, mijn verhalen wel altijd best veel diepgang hadden en uitgebreid waren.
Ik begon denk ik met gedichtjes schrijven. Toen we op vakantie waren in Curaçao heb ik heel wat gedichtjes geschreven, ik was toen denk ik een jaar of 9. Maar dat waren echt van die flut gedichtjes. Iets van:
Dolfijnen zijn tof,
En ze krijgen nooit de bof.
Het zijn mooie dieren,
Die je altijd weten te plezieren.


Dat dus. Echt slecht hahaa. Maar sinds groep acht, eerste klas ben ik begonnen met verhalen schrijven. Dat waren eigenlijk allemaal beginnetjes, van dingen die ik nooit afgemaakt heb haha.
Daarna, ben ik in de zomervakantie vorig jaar begonnen met een of ander vaag boek. Wat ik nu helemaal aan het herschrijven ben.
Als ik het nu terug lees, denk ik echt van wtf, zo slecht. Dus gelukkig, mijn schrijfstijl wordt steeds beter ;). Het verhaal had allemaal verhaallijnen door elkaar, echt onduidelijk. Dus ik heb nu zeg maar 2 verhaallijnen daarvan uitgekozen, en daar ben ik nu een nieuw verhaal van aan het maken.
Verder ben ik nu bezig met random verhaaltjes, van hoe ik zou willen dat sommige dingen gaan. Het fijne aan schrijven is, is dat je het zo weer door kunt krassen als je het niet goed meer vind. Dat kan in het echt helaas niet, ik zou soms graag bij sommige dingen op de delete knop willen drukken, en het dan herschrijven hoe ik het wil. Maar helaas, er zijn geen tijdmachines... ;c.

Verder schrijf ik heel veel van me af. Ik heb schriftjes vol geschreven met random gedachten. Boze, blije, verdrietige, hoe ik me op dat moment maar voelde. Hoe sommige mensen twitter gebruiken, zo gebruik ik die schriftjes, want niet iedereen hoeft te weten hoe ik me voel hahaaa.

Wauw, ik typ echt te lange verhalen. Dat doe ik echt altijd mja CAREEE XD

Doegghx'
Carpe Diem ^.^

Melona
Admin
Admin
Berichten: 2311
Lid geworden op: 15-11-2009 22:38

Bericht door Melona » 18-05-2013 23:26

Leuk dat je zo die ontwikkeling doormaakt :> ik weet echt niet meer hoe dat bij mij precies ging
I became insane, with long intervals of horrible sanity.

Plaats reactie