Met de hand? Of liever digitaal.

Praat hier met de andere gebruikers over nieuwe verhalen, ideeën en schrijfpartners. Je kan er ook je vragen kwijt bijvoorbeeld als je een boek wilt uitgeven.
Blauwig
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 11-05-2010 20:53

Bericht door Blauwig » 15-05-2010 10:59

Digitaal, want de last die je krijgt van je vingers is ondraaglijk. En digitaal gaat véél sneller en je kan er heel veel mee. En ik schrijf overigens heel slordig, niemand kan het lezen behalve ik.
"Ze lachte haar tanden bloot en de zee lachte met haar mee."

Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 15-05-2010 11:47

Robin schreef:
Nienke schreef:Ik mag ook voor schoolexamens de computer/een laptop gebruiken, alleen die dingen zijn sloooooooooooooom :O.
Tell me about it, volgens mij is het verplicht voor scholen om trage computers te hebben. :P
Inderdaad. Wij hebben in de mediatheek computers en een keer was hij echt 30 minuten bezig met alleen al làden. En toen was hij nog niet klaar. Heb die les niks aan het verslag kunnen doen daardoor.

Nienke
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2107
Lid geworden op: 12-04-2010 17:46

Bericht door Nienke » 15-05-2010 19:57

@ Robin: Haha, maar het is niet eerlijk :O.. Tetris is verslavend xD. En ja schoolcomputer zijn altijd sloom. Ze verkopen ze geloof ik ook gewoon zo :P: Computers! Bij aankoop van minstens 20 stuks gratis software die de computer sloom maakt! (Oh en 20% korting). En ja dan moet je 30 minuten wachten tot ze opgestart zijn, maar dan heb je wel een slome pc! Dus wij hebben niets te klagen (A)
Arrogant, like yeah! (h)

Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 15-05-2010 20:11

Nienke schreef:@ Robin: Haha, maar het is niet eerlijk :O.. Tetris is verslavend xD. En ja schoolcomputer zijn altijd sloom. Ze verkopen ze geloof ik ook gewoon zo :P: Computers! Bij aankoop van minstens 20 stuks gratis software die de computer sloom maakt! (Oh en 20% korting). En ja dan moet je 30 minuten wachten tot ze opgestart zijn, maar dan heb je wel een slome pc! Dus wij hebben niets te klagen (A)
Ja, en het mooie was dat ze afgelopen schooljaar de hele mediatheek hebben verbouwd. Het is nu groter en ze zouden snellere computer hebben (normaal deed je er ongeveer de hele las over om in te loggen).

Jubelein
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2230
Lid geworden op: 16-05-2010 21:00

Bericht door Jubelein » 24-05-2010 19:03

Ik schrijf altijd alles eerst met de hand, heb namelijk 's avonds veel energie (en geen computer op mijn kamer -.- )
En na een tijdje zet ik het dan op de computer, maar dat is een ramp, want dan schrijf je een stuk op je computer wat je niet in je schrift hebt staan...
Ik vind het prima dat jij in een fantasiewereld leeft, maar sluit mij er niet in op.

Robin
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2438
Lid geworden op: 17-03-2010 22:46

Bericht door Robin » 24-05-2010 19:15

Jubelein schreef:Ik schrijf altijd alles eerst met de hand, heb namelijk 's avonds veel energie (en geen computer op mijn kamer -.- )
Haha.
Jubelein schreef:En na een tijdje zet ik het dan op de computer, maar dat is een ramp, want dan schrijf je een stuk op je computer wat je niet in je schrift hebt staan...
Wat bedoel je precies daarmee?

Handschrift→computer vind ik ook niet leuk, maar dat komt omdat het dan een klusje wordt, in plaats van een creatieve bezigheid.
This silence was much worse than the one before, and this time no-one started clapping.

Jubelein
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2230
Lid geworden op: 16-05-2010 21:00

Bericht door Jubelein » 24-05-2010 20:34

Robin schreef: Wat bedoel je precies daarmee?

Handschrift→computer vind ik ook niet leuk, maar dat komt omdat het dan een klusje wordt, in plaats van een creatieve bezigheid.
Nou, dat je bijvoorbeeld alles uit je schrift op de computer zet, maar tijd over hebt. Dus dan ga je doorschrijven op de computer. En dan hebben je niet alles in je schrift staan (ik haat overschrijven xD) dus dan kan je niet verder schrijven in je schrift. (ik vergeet altijd wat ik op de computer heb geschreven xD)
Snap je?
Ik vind het prima dat jij in een fantasiewereld leeft, maar sluit mij er niet in op.

Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 24-05-2010 21:38

Jubelein schreef:
Robin schreef: Wat bedoel je precies daarmee?

Handschrift→computer vind ik ook niet leuk, maar dat komt omdat het dan een klusje wordt, in plaats van een creatieve bezigheid.
Nou, dat je bijvoorbeeld alles uit je schrift op de computer zet, maar tijd over hebt. Dus dan ga je doorschrijven op de computer. En dan hebben je niet alles in je schrift staan (ik haat overschrijven xD) dus dan kan je niet verder schrijven in je schrift. (ik vergeet altijd wat ik op de computer heb geschreven xD)
Snap je?
Heb ik dus ook! dus meestal ga ik het na een tijdje weer overschrijven in het schrift (als ik vakantie heb of zo).

Jubelein
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2230
Lid geworden op: 16-05-2010 21:00

Bericht door Jubelein » 24-05-2010 21:45

Daria schreef:
Jubelein schreef:
Robin schreef: Wat bedoel je precies daarmee?

Handschrift→computer vind ik ook niet leuk, maar dat komt omdat het dan een klusje wordt, in plaats van een creatieve bezigheid.
Nou, dat je bijvoorbeeld alles uit je schrift op de computer zet, maar tijd over hebt. Dus dan ga je doorschrijven op de computer. En dan hebben je niet alles in je schrift staan (ik haat overschrijven xD) dus dan kan je niet verder schrijven in je schrift. (ik vergeet altijd wat ik op de computer heb geschreven xD)
Snap je?
Heb ik dus ook! dus meestal ga ik het na een tijdje weer overschrijven in het schrift (als ik vakantie heb of zo).
Haha, je zou mijn computer eens moeten zien!
Er is hier echt geen ruimte voor een schrift:$ xD
Ik vind het prima dat jij in een fantasiewereld leeft, maar sluit mij er niet in op.

Robin
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2438
Lid geworden op: 17-03-2010 22:46

Bericht door Robin » 24-05-2010 22:06

Jubelein schreef:Nou, dat je bijvoorbeeld alles uit je schrift op de computer zet, maar tijd over hebt. Dus dan ga je doorschrijven op de computer. En dan hebben je niet alles in je schrift staan (ik haat overschrijven xD) dus dan kan je niet verder schrijven in je schrift. (ik vergeet altijd wat ik op de computer heb geschreven xD)
Snap je?
Ah, ja, zo. Dat herken ik ook wel -- een van de vele redenen waarom ik nu alleen nog maar typ ;)
This silence was much worse than the one before, and this time no-one started clapping.

Plaats reactie