Leden?

Vragen? Stel ze hier
Plaats reactie
xRosesInTheNight
Silver Member
Silver Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 19-11-2009 20:22

Leden?

Bericht door xRosesInTheNight » 01-03-2010 16:31

Kunnen we geen leuke actie verzinnen op fora van RPG's of dergelijke om leden te trekken?

Ik wil ook wel kijken of ik op mijn forum, nou ja waar ik moderator ben, een aantal schrijflustige leden mee kan halen?

Ennuh, misschien is het een idee om de skin een beetje op te fleuren en een nieuw fris kleurtje te nemen? Ik vind hem niet heel uitnodigend moet ik zeggen :oops:

Melona
Admin
Admin
Berichten: 2311
Lid geworden op: 15-11-2009 22:38

Bericht door Melona » 01-03-2010 17:46

mja het probleem is dat dingen snel als spam worden gezien :^)
ik wil natuurlijk ook meer leden maar ik heb vrij weinig plaatsen waar ik ongehinderd reclame kan maken, en daarnaast ken ik ook niet veel mensen die graag schrijven & forummen :o

als je een idee hebt voor een actie wil ik het graag horen
nu zouden we natuurlijk een wedstrijd kunnen houden voor wie de mooiste header maakt voor een nieuwe skin, maar daarmee lokken we waarschijnlijk geen schrijvers :')
achja als iemand ideeën heeft om leden te trekken, zeg het :3

ik wil de skin best anders maken, maar ik weet zelf niet welke ik zou kiezen xD er zijn echt heel veel verschillende dingen en dan ook nog de mogelijkheid om zelf aan te passen :p
als iemand een idee heeft qua kleur of een leuke stijl weet zeg het maar, dan kijk ik wel even :roll:
I became insane, with long intervals of horrible sanity.

xRosesInTheNight
Silver Member
Silver Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 19-11-2009 20:22

Bericht door xRosesInTheNight » 01-03-2010 18:09

Ik vind deze kleuren niet zo leuk.
http://woon.rubriek.nl/wonen/kleurbetekenis.asp
Ik dacht aan iets van paars.

Kleuren beïnvloeden het gevoel en aantrekkingskracht natuurlijk.

Nou ik heb al een link op mijn site gezet, dat telt iig niet als spam, haha. En ik zal op Re-creation overleggen, daar is een story gedeelte met vast een aantal geïnteresseerden (:
Ik postte dit_
_________________________________
Ik heb een voorstel.

http://writersblock.forum2go.nl/
Is een vrijl leeg forum op het moment, waar ik wel wat actief ben en ik vind dat best jammer want een schrijversforum vinden waar een beetje normaal niveau ligt etc. is best moeilijk.

Nu weet ik toevallig dat er best een aantal creatieve leden onder ons zijn die schrijven en hier misschien wel interesse in zouden hebben.

Dus ik dacht, misschien kunnen we linkpartners worden en een nieuwsberichtje plaatsen zodat die leden misschien eens een kijkje nemen: Writersblock zou in ruil daarvoor wel een headerchallenge willen houden die de site een mooie skin oplevert + die onze leden dan weer aanspreekt.

Plaats reactie