Eerste hoofdstuk

Vragen? Stel ze hier
Plaats reactie
Daisy'
Member
Member
Berichten: 30
Lid geworden op: 08-05-2013 09:45

Eerste hoofdstuk

Bericht door Daisy' » 09-05-2013 22:35

Ik had trouwens nog een vraagje.
Ik weet dus niet precies waar ik mijn verhaal moet plaatsen. Ik ben bezig met het herschrijven van het boek waar ik vorig jaar in begonnen was maar heb nu alleen nog maar het eerste hoofdstuk af. Het schiet eigenlijk niet heel erg op. Maar kan ik gewoon een klein stukje neerzetten, en dan over een tijdje, ligt er een beetje aan hoe snel het gaat, het vervolg er zeg maar gewoon bij zetten. En omdat ik niet weet hoe lang het wordt, want ik ben nog bezig, moet ik het dan bij korte of lange verhalen zetten?

Alvast bedankt!
Doeghx'
Carpe Diem ^.^

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 10-05-2013 19:00

In het subforum 'Lang'. Je verhaal wordt uiteindelijk immers een lang verhaal (een boek) ;)
Het subforum 'Kort' is gereserveerd voor korte verhalen, d.w.z. verhalen die een dergelijke lengte hebben dat je ze in één keer zou kunnen plaatsen.

Als je een langer verhaal wilt plaatsen, doe dat dan gelieve in korte stukjes van een paar alinea's. Zo krijgen de mensen die commentaar willen leveren niet in één keer een super lange lap tekst voor hun neus ;) Als je dan later een vervolgstukje wilt posten, doe dat dan in hetzelfde topic.
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Daisy'
Member
Member
Berichten: 30
Lid geworden op: 08-05-2013 09:45

Bericht door Daisy' » 11-05-2013 16:33

Dankjewel! Ik zal binnenkort een stukje posten.
Carpe Diem ^.^

Plaats reactie