Almost Wordless

Dit is een spamsubforum, één topic per site graag.
Robin
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2438
Lid geworden op: 17-03-2010 22:46

Almost Wordless

Bericht door Robin » 27-08-2013 19:22

Dus. Hier ben ik al een tijdje "stiekem" mee bezig geweest.

Maar nu heb ik besloten om het allemaal openbaar te maken.

AW is een verhaal, een soort van feuilleton. Elke dag wordt een nieuw stukje gepubliceerd. Elke verhaallijn (verdeelt over meerdere dagen) is een van de personages de hoofdpersoon (vergelijkbaar met A Song Of Ice And Fire).

Hier begint het verhaal: http://almost-wordless.tumblr.com/post/ ... p-shop-0-8
This silence was much worse than the one before, and this time no-one started clapping.

Frank
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 23-09-2010 19:09

Bericht door Frank » 27-08-2013 19:44

Ik druk op de link, maar ik kan geen verhaal lezen. Is dat omdat ik geen Tumblr heb? Hoi trouwens. Ben na een lange tijd weer aan het grasduinen op deze site.
"But afterwards I fancied one might find a wealth of life even in a prison."

Frank
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 23-09-2010 19:09

Bericht door Frank » 27-08-2013 19:46

Oh, startend morgen. Ik zie al dat er een hoop personages zijn en het gaat over een hoop intrige. Ik hoop dat er een Tolstoj-achtige salonsfeer komt vermengd met serieuzere aspecten van dergelijke situaties als moorden in open daglicht. Ik ben zeer benieuwd!
"But afterwards I fancied one might find a wealth of life even in a prison."

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 28-08-2013 11:52

Heuj ik volg je nu op Tumblr ;) Klaar met Sigil?

Interessant concept, ga het zeker volgen. Hoe lang wordt het ongeveer? Verspreid over een paar maanden of zo?

Waarom schrijf je het eigenlijk in het Engels? Zodat meer mensen het kunnen lezen?

Oh en dit:
This timeline is notable, among other things, for having the first four waves of feminism before the industrial revolution.
Grappige setting, maar denk je niet dat er een specifieke reden was waarom het feminisme zich pas na de industriële revolutie ontwikkelde :P?
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Robin
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2438
Lid geworden op: 17-03-2010 22:46

Bericht door Robin » 31-08-2013 11:09

Frank schreef:Oh, startend morgen. Ik zie al dat er een hoop personages zijn en het gaat over een hoop intrige. Ik hoop dat er een Tolstoj-achtige salonsfeer komt vermengd met serieuzere aspecten van dergelijke situaties als moorden in open daglicht. Ik ben zeer benieuwd!
Helaas ben ik niet al te bekend met Tolstoj, dus kan ik daar niets over zeggen. :P
Daniël schreef:Heuj ik volg je nu op Tumblr ;)
Jeej!
Daniël schreef:Klaar met Sigil?
Klaar met schrijven, nog niet met herschrijven.
Daniël schreef:Hoe lang wordt het ongeveer? Verspreid over een paar maanden of zo?
Ik weet nog niet hoe lang het gaat worden. Ik heb nu voor twee maanden aan materiaal geschreven, en het bestaat nog vooral uit losse verhaallijnen. Er is een overkoepelende verhaallijn, maar ik heb het einde ervan nog niet gepland.
Daniël schreef:Waarom schrijf je het eigenlijk in het Engels? Zodat meer mensen het kunnen lezen?
Jup.
Daniël schreef:Grappige setting, maar denk je niet dat er een specifieke reden was waarom het feminisme zich pas na de industriële revolutie ontwikkelde :P?
Ja, dat is in het echt natuurlijk wel zo. :P Ik heb dat als voorbeeld gekozen om aan te geven dat ik niet voor historische correctheid ga. Ik zal het duidelijker aangeven op de website. :P
This silence was much worse than the one before, and this time no-one started clapping.

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 31-08-2013 13:56

Oké fijn, maar wanneer start het verhaal nou :]? Zie nog niks verschijnen op je site?

Edit: Oh laat maar, ik zie dat ik op 'next' moest klikken om het eerste deel te kunnen lezen :)

Edit 2: Aha, ik zie dat je woensdag toch al was begonnen. Vind het denk ik wel fijner om wat langere stukjes achter elkaar te lezen, dan elke dag telkens zo'n kort stukje, maar tegelijkertijd heeft het ook wel weer wat. Volgens mij zit er een hoog tempo in het verhaal, geen overbodige details of andere onzin, da's ook wel weer eens fijn. Ik ga het sowieso volgen ;) Trouwens, je Engels is, voor zover ik kan beoordelen, echt supah goed ;)!

O ja, Constable Ready deed me meteen denken aan Constable Reggie.
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Frank
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 23-09-2010 19:09

Bericht door Frank » 01-09-2013 13:21

Community!
"But afterwards I fancied one might find a wealth of life even in a prison."

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 01-09-2013 13:29

Frank schreef:Community!
SIX SEASONS AND A MOVIE!!!
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Frank
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 23-09-2010 19:09

Bericht door Frank » 22-09-2013 19:53

Ik lees deze stukjes met toenemend plezier. Ga zo door!
"But afterwards I fancied one might find a wealth of life even in a prison."

TheCaith
Newb
Newb
Berichten: 8
Lid geworden op: 27-09-2013 09:08

Bericht door TheCaith » 28-09-2013 14:11

Hee,=).
Ik heb de stukjes gelezen en tot nu toe lees ook ik ze met plezier. Zelf schrijf ik ook graag op die manier (meerdere POV's), dus ik zal je Tumblr zeker blijven volgen ^^.

Ik ben nieuw hier trouwens ;). Mijn naam is Caithlin. Ik heb me al voorgesteld bij het voorstel-topic ^^

Plaats reactie