Terugkeer naar een nieuwe wereld

Post hier je langere verhalen, zie regels voor criteria (wat is lang?)
Frank
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 23-09-2010 19:09

Bericht door Frank » 04-10-2011 20:16

The hammer of grammar, hm?

Dank je voor het aangeven van de spelfouten. Over de inhoud; Tsja, als jij niemand in de buurt ziet, is de verleiding dan ook niet erg groot om naar binnen te gaan? En over de "Eindelijk actie", er komt nog genoeg actie in voor.
"But afterwards I fancied one might find a wealth of life even in a prison."

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 05-10-2011 00:32

- Bij het stuk van de stemmen zou ik meer emoties weergeven. Nu heb je geen flauw idee op wat voor toon de uitspraken gedaan worden.
- Enkele seconden later zegt een meisjesstem: 'Jij hebt genoeg gehad.' Enkele seconden later hoor ik het geluid van voetstappen. > dit moet je toch zelf ook opvallen, wanneer je je stukje doorleest, vóór je het post... ;)
- net wetend of ik me zou moeten verstoppen > niet
- in dit ongemakkelijke moment > zou ik 'op dit ongemakkelijke moment' van maken
- halfvolle wijn > wtf is halfvolle wijn? Ik ken alleen halfvolle melk. Of bedoel je: enkele halfvolle flessen wijn?
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Melona
Admin
Admin
Berichten: 2311
Lid geworden op: 15-11-2009 22:38

Bericht door Melona » 10-10-2011 21:15

de zinnen zijn vaak op dezelfde manier geformuleerd, leest een beetje vervelend
misschien kan je dit veranderen door komma's te gebruiken en passieve/actieve zinnen af te wisselen
daarnaast switch je vaak tussen verleden tijd / tegenwoordige tijd, is ook lastig :p

- Op dat moment voel ik een zeker gevoel van vreugde.
> voel - gevoel.. hmm..

- Zijn antwoord maakte veel indruk op me; "God
> dubblee punt in plaats van puntkomma lijkt me beter

- 'Je vader zou zich voor je schamen!', roept een stem, waarop de eerste antwoordde: 'Maar hij is hier niet, of wel? Hij komt nooit meer terug!', waarop een onaangename stilte volgde.
> waarop - waarop...
I became insane, with long intervals of horrible sanity.

Plaats reactie