Scène die me niet bevalt

Post hier je langere verhalen, zie regels voor criteria (wat is lang?)
MatthijsB
Gold Member
Gold Member
Berichten: 506
Lid geworden op: 26-09-2010 15:41

Bericht door MatthijsB » 30-09-2010 16:55

Oh, nee ik dacht omdat je zei 'een scène die me niet bevalt' dat het ergens midden in het verhaal was :]
Ja dat komt omdat ik dit verhaal helemaal heb uitgestippeld, dus heb ik ook al scene's geschreven die er middenin zitten.
Dont waste your time, or time will waste you - Muse

Melona
Admin
Admin
Berichten: 2311
Lid geworden op: 15-11-2009 22:38

Bericht door Melona » 30-09-2010 17:51

onlogisch puntje: hij heeft last van het licht terwijl hij zich in een ruimte bevindt met zwarte muren en plafond. er zullen vast wel ramen in zitten, maar als je in eerste instantie tegen het zwart kijkt zal je geen zware reactie kunnen verwachten omdat zwart het licht van het raam eerder absorbeert dan weerkaatst ;D

- Die klappen kon hij zich nog wel herinneren bedacht hij met een grijns op zijn gezicht.
> na herinneren hoort hier een komma

ik vind de snelheid wel prettig zo, hoewel ik misschien omdat de eerste scène dus de eerste scène was daar wat meer beschrijvingen zou verwachten
I became insane, with long intervals of horrible sanity.

MatthijsB
Gold Member
Gold Member
Berichten: 506
Lid geworden op: 26-09-2010 15:41

Bericht door MatthijsB » 30-09-2010 18:10

onlogisch puntje: hij heeft last van het licht terwijl hij zich in een ruimte bevindt met zwarte muren en plafond. er zullen vast wel ramen in zitten, maar als je in eerste instantie tegen het zwart kijkt zal je geen zware reactie kunnen verwachten omdat zwart het licht van het raam eerder absorbeert dan weerkaatst
Danku, daar zou ik dan dus nooit aan gedacht hebben :P
hoewel ik misschien omdat de eerste scène dus de eerste scène was daar wat meer beschrijvingen zou verwachten
Daar heb je wel gelijk in.
Dont waste your time, or time will waste you - Muse

Plaats reactie