Eline's 3 thema's

Hier staan de contests en inzendingen die al voorbij zijn.
Melona
Admin
Admin
Berichten: 2311
Lid geworden op: 15-11-2009 22:38

Bericht door Melona » 29-03-2010 20:32

erg spannend is het inderdaad niet, maar wel schokkend :3
en ik zie als onverwachte wending dat zij neervalt en niet hij, of iig dat kwam voor mij heel onverwacht :')
I became insane, with long intervals of horrible sanity.

Robin
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2438
Lid geworden op: 17-03-2010 22:46

Bericht door Robin » 29-03-2010 20:38

Melona schreef:erg spannend is het inderdaad niet, maar wel schokkend :3
Dat wel.
Melona schreef:en ik zie als onverwachte wending dat zij neervalt en niet hij, of iig dat kwam voor mij heel onverwacht :')
Voor mij dan weer helemaal niet. XD
This silence was much worse than the one before, and this time no-one started clapping.

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 29-03-2010 20:59

- De glimlach de haar gezicht siert als ze naar me lacht. > De glimlach die
- maar de gedachten haar te moeten verliezen is ondraaglijk > maar de gedachte (het gaat hier om één gedachte neem ik aan)

Eerst wilde ik hier als kritiek schrijven dat het niet erg origineel is, maar omdat je Iza laat sterven in plaats van de hoofdpersoon heb je er toch een verrassende wending aan gegeven, vind ik dan. Ook de afsluiting vind ik origineel, met de stem van het alarmnummer.
Al met al goed gedaan. Ook erg indringend.
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 30-03-2010 19:38

Robin schreef:Zielig. :cry:

Helaas gebeurt het allemaal te snel om echt spannend te kunnen zijn. Ook had ik eigenlijk nog een onverwachte wending op het eind verwacht. ;)
Haha, ja daar heb je wel gelijk in. Zit niet veel spanning in, maar ik was in een dramatische bui toen ik dit bedacht en schreef xD.

Heb de laatste tijd veel dramatische buien.

Daria
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17-03-2010 17:14

Bericht door Daria » 30-03-2010 19:40

Daniël schreef:- De glimlach de haar gezicht siert als ze naar me lacht. > De glimlach die
- maar de gedachten haar te moeten verliezen is ondraaglijk > maar de gedachte (het gaat hier om één gedachte neem ik aan)

Eerst wilde ik hier als kritiek schrijven dat het niet erg origineel is, maar omdat je Iza laat sterven in plaats van de hoofdpersoon heb je er toch een verrassende wending aan gegeven, vind ik dan. Ook de afsluiting vind ik origineel, met de stem van het alarmnummer.
Al met al goed gedaan. Ook erg indringend.
Oops typfoutjes xD. Soms typ ik te snel. Misschien moet ik mijn teksten de volgende keer wat grondiger nalezen.

En bedankt voor je commentaar.

Daniël
Platinum Member
Platinum Member
Berichten: 3711
Lid geworden op: 21-02-2010 23:08

Bericht door Daniël » 30-03-2010 21:25

Ja, don't worry. Als ik lekker in een verhaal zit typ ik ook razendsnel en dan willen er nog wel wat typfoutjes insluipen :P Maar inderdaad, dan lees ik het altijd nog even na.
Hoe de Wereld Scheurde en Wat Erna Gebeurde Verhalen uit de oudste tijden

Plaats reactie